升市中萌生的止蝕心態


其實這次(對於我來說)突然的大升市對我無大得益,當然微微回升,但就如之前說到,於十天左右前,美股第四次溶斷那天,我因心理壓力賣掉大部分資產,經典散戶恐慌低賣的操作。反彈升市無我分。

冷靜下來之後重新查看很多賣出了的ETD的公司財政簡報思考目前經營環境,很多公司在我眼中都係覺得危危乎未知數甚多,所以都唔敢輕易低位回購,怕一旦再跌,因心中沒有支持的理由,會再一次恐慌低賣。

但這連升三四天,這些感覺危危乎的公司ETD竟然重拾升勢。

明明上周首次申領失業救濟人數係嚴重差過市場預期,甚至是創有紀錄以來新高,但市場竟然完全無視,一鼓作氣的爆升。

真正明白到市場嘅野可以無乜理由,亦也許只是我等凡人不能參透。

看到自己低位賣出的etd重回升軌但無我份,當然是十分肉赤,但現在要思考的也許的是自己的心態還適合在這波動市作投資嗎?

雖然波動市是翻身的絕好機會,但以我的低級散戶心態,繼續糾纏下去,究竟是翻身還是再痛跌一次呢?究竟我能不能再次接受資產愈跌愈底,同時重點是心中無底的感覺嗎?(對手持資產本質沒多大信心)

應該繼續當初的心態買入持有,讓資產跟隨市升市跌,直至終有一天市場回復正常,還是應該死死地氣,埋單止蝕重新投入生活呢。




每天的思緒都是反覆,有時想留,有時想走。





第三個選擇是暫時離開不熟悉的美股債市,重新學習挑選貼身的香港/大型美國優質股,又或索性只逢低買進指數ETF,會讓心中比較踏實嗎。

(然後看到Yan 分享的- 馬時亨:股災溫故知新 撈底或要等,想像一下萬一逢低買進後身歷其境的話實在太恐怖了)

5 comments:

  1. 要心理質素好好,同好肯定自己買緊乜的人先可以在跌到最低時唔理賬面數而繼續買入呢。

    今個月主要係因為要減槓桿,流動性不足所以跌成咁,要再出現一次應該好難(啲A grade bonds/優先股已經升返,次一級的好多都留喺15-19 但我相信唔會執既...)。

    大市其實係亂黎的,例如星期五本身無乜充份理由大跌,然後報紙夾硬話因為要避週末所以減持導致大跌。

    一時想留,一時想走呢個諗法都可以理解。就趁星期六日諗下自己入市係為乜啦。如果只係想穩定收息,其實而家唔少港股都做到七厘以上,係咪真係要隔山買牛呢...

    ReplyDelete
  2. 心急追回失地,往往會愈陷愈深。同意Yan師兄所言,首先理清自己投資既目的為何?為增值便不應買收息股,跟美股隊長搵食更好。若只是收息,便好好尋找會令自己安心持有的。

    ReplyDelete
  3. 適當分散投資
    美國的時區跟香港不同,就算要價息兼收
    也可一部分美國,一部香港
    減少心理壓力

    同埋盡早自己做功課
    加入質素良好的group , 互相交流。

    ReplyDelete
  4. 如果有心學習,可去 Blog 「啊壽的投資星球」

    之後先入TG group
    入面討論氣氛唔錯

    ReplyDelete
  5. 你好,我係啊壽我同你一樣係2019年才開始寫部落格,記錄自己投資活動,看到你的經歷,你的情況我也經歷過,美股熔斷這幾天我也有記錄在此:https://arshouinvest.blogspot.com/
    有興趣可以留下TG 等我可以add 你

    ReplyDelete