終於睡得好- 下一步應該怎樣做?

經過上周三318日美市第四次熔斷後的恐慌,我在那失眠夜把心情紀錄下來,無助的向大家求救,很感激得到大家的回覆,把思緒整理下來後終於冷靜了一點。

身邊朋友都沒有人留意收息產品市場,這兩星期都是自己一個新手恐慌地望著NAV每天十萬八萬地跌,回想當時真係心跳加速不知所措⋯⋯

上周一至周三,市場的恐慌情緒把債券和優先股類拖至不合理的低點。而我,也被自己幾乎崩潰的情緒帶動,幾乎不問價賣貨,心態是怕一天不賣一天在跌。

周四向大家求救後心情回復多了,打消不問價拋貨的念頭,但望著手頭上的船運和能源業資產還是有點不放心,於是以周三最低價位上調一點點下賣盤,心態賣到就賣完再換馬,賣唔到就揸住先。

然後這時候,就考慮到已實現損失大約五十萬,但現時倉內只餘十多萬貨,而未來是升是跌也沒人說得準,平衡風險的做法是否應該在市況未有太大變動前原地買回部分貨?

(1) 最希望是能與賣出的價位相約,平行換馬,換一些較安心的選擇,或是趁價格未回升太多時買回一些之前因不理性而拋售的股債。

少貨在手的我當然希望再來一次市場恐慌,但如下周繼續回升,我追買會否做成「左打一把,右打一把」的底賣高買循環呢?

(2) 另一想法是否應該死守「沒跌回我的賣價就不買」,已實現的損失就當認輸,不求追回損失只求不要再輸的心態呢?(但其實不甘心)
x

6 comments:

  1. 去皮老闆BLOG問下仲有無得捐錢入谷,好多人都面對同你一樣既問題。。。

    ReplyDelete
  2. 哦?咩係捐錢入谷呀?謝謝老散兄提議!我search下先

    ReplyDelete
  3. 而家都係等贖回. 已經唔敢再買貨

    ReplyDelete
    Replies
    1. AC兄,係呀!我都唔敢買太多,只係倉位太少怕之後升或跌都一半機會所以先想簡少少入(因為唔識估)

      Delete
  4. 平行換馬當然最好。除左手上有20K的的油管公司債跌得太殘賣唔出(而家跌到bid price 35-50,我寧願total loss 都唔賣了),其他股票都等緊位換。

    財不入急門,暫時成個市都會在低位,唔駛急住入貨要喺邊度跌低就邊度起身呢。例如今晚美股又好可能跌停,照計一樣會有因斬倉而出現的不問價沽盤。就好似我之前果篇咁,我覺得20-30 買到啲睇落財政穩健唔會在幾年內執笠的公司債的話已經好值搏。

    我覺得無必要死守「沒跌回我的賣價就不買」的原則。止蝕賣出,然後佢回升你在更高價買回其實好常見。不如咁講,除非你好熟某隻股票/公司,否則無必要只望住自己買過的投資物去追已實現損失呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yan兄,完全明白。我都以為尋晚會跌得好勁,set左啲價但都入唔到,真係無得估。不過既然都有一半心理準備,一半接受左呢次嘅捐失,黎緊入市希望學你話齋唔好急住入貨,岩岩睇左你新入手果隻債真係意外的低價!即刻做下research看他近年生意都有增長, Altman z score更有2.5,我諗啲人係怕今次一疫影響經濟,啲人會冇錢還多壞帳?但$25的確好值博!雖然已經升返都可以試下。
      謝謝你的意見,同意你嘅講法<3
      另外請教blogspot有冇得email subscribe 架呢?原來好多時都miss左啲新post同留言都唔知添

      Delete